Tervetuloa seurailemaan Ketunpojan ja sen Emon yhteisiä ja vähemmän yhteisiä tuotoksia kädentaitojen ja muun puuhailun saralla.
Blogi sisältää myös pohdintaa elävästä elämästä, valokuvia ja kiinanharjakoiran hännän heilutusta. Myös Ketunpojan isukki vierailee blogissa silloin tällöin.
Ai niin, sitten vielä: Kuvat ovat omiani, jos en muuta ilmoita. Ethän kopioi kuviani ilman lupaa!(Tämähän on tietysti kaikille selvä asia entuudestaan..eikös juu.)

perjantai 13. toukokuuta 2011

Sinne meni, mutta menköön.

Siis eiliset kommentit ja postaus.
Ehkä palaavat jonain päivänä takaisin, kuin Lassie konsanaan.

Minulla onkin ilouutinen. Teistä varmaankin tylsä sellainen, mutta minulle mieluinen: Voin taas ladata kännykameroista kuvia ulos tietokoneelle. Mokoma toimimaton ohjelmisto on nyt korjattu.Jee!

Ooh...Meillä(kin?) katsotaan jääkiekkoa...Ääni on välillä sen mukainen :D

Mutta siis...Nyt tulee muutama kuva, jotka olisin jo aiemmin halunnut jakaa kanssanne.


Taannoisella Helsingin reissulla bongasin tämän pakettiauton kyljestä. Salkkari rekvisiittaa vai ihka oikea yritys? Ja kumpi on kopioinut kummalta?

Värikartta <3 Ihania värejä!

Mättösuperöklöihanuus, eli suklaapehmis,vadelmia,kirsikoita ja nougatkastiketta. Tiedetään, ei kelpais kaikille, mutta mulle kyllä. Olen ronkeli jäätelönsyöjä.

Ketunpoika askarteli koulussa jääkaappi magneetit. Saanko esitellä: Ossi ja Ansa.

Vanhat kamuni löysivät paikan vessan hyllyltä. Nämä olen saanut tuliaisina, kun olen ollut lapsi.

Siinä oli yhden kännykän varastoimia valittuja kuvia. Nyt menen suihkuun, juon teetä ja nautin siivotusta kodista ja...jääkiekkotunnelmasta.(Siltä kun ei voi välttyä tässä huushollissa...oioijoioi!...)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristit juuri päivääni kommentoimalla :)