Tervetuloa seurailemaan Ketunpojan ja sen Emon yhteisiä ja vähemmän yhteisiä tuotoksia kädentaitojen ja muun puuhailun saralla.
Blogi sisältää myös pohdintaa elävästä elämästä, valokuvia ja kiinanharjakoiran hännän heilutusta. Myös Ketunpojan isukki vierailee blogissa silloin tällöin.
Ai niin, sitten vielä: Kuvat ovat omiani, jos en muuta ilmoita. Ethän kopioi kuviani ilman lupaa!(Tämähän on tietysti kaikille selvä asia entuudestaan..eikös juu.)

maanantai 20. joulukuuta 2010

Kangasta ja lisää helmiä...auttakee mut pois täältä kaupasta!

Sinellin helmiä piti heti kokeilla ;)

Vietin tässä taannoin ystäväni kanssa kahden hengen pikkujouluja. Mutkien kautta tiemme vei ideaparkiin...ja kangaskauppaan ja Sinelliin.

Ostin kangasta, mistä en tiedä mitä siitä tekisin. Sitten ostin lisää kangasta, jonka kohtalo on myös epäselvä. Ja arvatkaa...Ostin myös vielä vähän lisää kangasta. Sellaisia hassuja jämäpaloja. Karvaa, pörröä ja mummonverhoa. Mielenkiinnolla odotan mitä niistä teen?

Kangaskauppaan ystäväni voi minut päästää uudelleenkin, mutta Sinelli taitaa olla kiellettyjen listalla.
Ystäväni kommentoi miehelleni asiaa tähän tapaan: "Mä vaan käänsin selkäni ja sitten se tapahtui!....Ja mä olin kiertänyt jo kaikki hyllyt, kun toi yks oli vasta ensimmäisen hyllyn luona!"
Nyt kaikki tietysti miettivät mitä siveetöntä, kauheaa ja sen sellaista tein...Nooo...Minä ostin vain helmiä. Ei sen kummempaa :D

Sanomattakin on kai selvää, että helmet ovat minun heikko kohtani askartelutarvikkeiden saralla. Niitä voi käyttää vaikka mihin ja niitä on niin monen värisiä ja muotoisia, ja...ja..Harakka mikä harakka :D

4 kommenttia:

  1. Koskaanhan ei voi tietää milloin inspiraatio ompeluun iskee ja silloin on hyvä olla varastossa kankaita! Eiköhän sama päde helmiinkin ;)
    Täälläkin suurin osa kankaista ostettu, tietämättä mitä niistä syntyy. Tai milloin. Mutta kun ovat niin kauniita tai edullisia tai tai tai...

    VastaaPoista
  2. Kangaskaupat ymmärrän, niistä löytää aina jotain mitä voi tarvita.
    Mutta helmijutuista tulee kieltämättä mieleen villi länsi. Intiaaneille annettiin arvottomia lasihelmiä ja kuvittelivat olevansa onnellisia:)

    Vaikka täytyy ehkä muuttaa mielipidettä- on sen verran hienon näköinen koru:)

    VastaaPoista
  3. Peppi: Mun ompeluhommelit on kyllä aina sen näköisiä, että minä olen ne ommellut ;) Ja olen huomannut , että en raaski tehdä kankaista mitään, jos ne ovat hienoja. Helmien kanssa olen hövelimpi..Mut joo...mulla olis mm. kenkiensäilytys lokerikko ajatuksissa, nyt vaan odotan sitä inspistä.

    Irmeli: Mä olenkin varsinainen elämäntapa-intiaani tai ainakin jonkinlainen villi helmihamstraaja ;)

    VastaaPoista
  4. Hih, minulla on kanssa varastossa kauniita lintu- aiheisia kankaita:)

    VastaaPoista

Piristit juuri päivääni kommentoimalla :)