Tervetuloa seurailemaan Ketunpojan ja sen Emon yhteisiä ja vähemmän yhteisiä tuotoksia kädentaitojen ja muun puuhailun saralla.
Blogi sisältää myös pohdintaa elävästä elämästä, valokuvia ja kiinanharjakoiran hännän heilutusta. Myös Ketunpojan isukki vierailee blogissa silloin tällöin.
Ai niin, sitten vielä: Kuvat ovat omiani, jos en muuta ilmoita. Ethän kopioi kuviani ilman lupaa!(Tämähän on tietysti kaikille selvä asia entuudestaan..eikös juu.)

keskiviikko 21. joulukuuta 2011

Tassut pystyssä.






Minä poika se en tajua mitä noi kaikki vouhkaa! Mikä ressi? Ihan ihme touhua kerrassaan!(Paitti kai se on noilla normaalia?)

Eikö ne tajua, että nyt kuuluu vaan maata tassut pystyssä peiton alla...Silleen ihan rentona.(Paitti noi jalat.)

Toi kuusikin on jännä. Joka vuosi pitää raahata tollanen rankku sisälle ja sitte pistää killuttimia siihen. Pienenä mä tykkäsin, kun siihen matolle ja juureen oli kiva pissata. Mut sitä ei saa enää tehdä. Eikä sillä saa ees leikkiä!(Paitti jos noi ei huomaa.)

Ja oikeestaan on aika epäreilua, että noi saa tuoda noin ison kepin sisälle ja mä en saa tuoda edes pientä.(Paitti jos noi ei huomaa.)

Ja sinne rankun juurelle pistetään sitte muuten niitä paperiin käärittyjä tavaroita. Jotkut niistä haisee naapurin kissalle. Niistä mä tykkään. Ja niihinkään ei kyllä saa koskea.(Paitti jos noi ei huomaa.)

Mut onneks mulla ei oo sellasia tonttuvermeitä, mitä mä oon nähny niissä Fifien kuvastoissa. Sitte mä kyllä kualisin häpeestä. (Paitti nyt ei onneks tarvii.)

Mut sitä joulua mä kyllä silleen odotan, kun saan varmaan herkkuja, kun oon ennenkin saanu. Niinku ny vaikka maksalaatikkoo ja kananameja.
Ja noiki on kyllä onnellisia sitte, kun nekin syö niitä herkkuja.(Paitti kananameja.)

Et sellasta mulle nyt justiinsa kuuluu. Jouluterveinen kaikille. Muistakaa maata tassut pystyssä.(Paitti joulupukki, että saan niitä nameja.)

4 kommenttia:

  1. Juuri oikea asenne:)

    Minun koirani aikoinaan toi sisälle keppien lisäksi meren rannalta jääpaloja. Ja voi sitä surkua, kun laitoin ne altaaseen sulamaan, etteivät kastaisi lattiaa.

    VastaaPoista
  2. Tassut pystyssä on vanha hyvä jooga asento:)

    VastaaPoista
  3. Oikein kivaa joulun aikaa sulle, tassuttelija :D

    VastaaPoista
  4. Sussi: Myös Napilla on tuollainen kummallinen himo noihin jääkökkäreisiin...välillä mietin onko sekään ihan tervettä :D

    Irmeli: Siis nyt se selvisi: Meidän Nappi onkin jooga-koira.(Se selittääkin monta juttua.)

    Sinisukka: Myöhäisät kiitokset :)

    VastaaPoista

Piristit juuri päivääni kommentoimalla :)