Tervetuloa seurailemaan Ketunpojan ja sen Emon yhteisiä ja vähemmän yhteisiä tuotoksia kädentaitojen ja muun puuhailun saralla.
Blogi sisältää myös pohdintaa elävästä elämästä, valokuvia ja kiinanharjakoiran hännän heilutusta. Myös Ketunpojan isukki vierailee blogissa silloin tällöin.
Ai niin, sitten vielä: Kuvat ovat omiani, jos en muuta ilmoita. Ethän kopioi kuviani ilman lupaa!(Tämähän on tietysti kaikille selvä asia entuudestaan..eikös juu.)

tiistai 17. huhtikuuta 2012

Koiran kertomaa: Pääsiäisrieha.



Mää oon tiättekö ollu vähä väsyny, ko mulle kävi täs joku aika sitte sellanen pien juttu.

Mun mielest mä olin ihan nätisti, fiksust ja vilmaattisest, niinko ny yleensä koirat. Kattokaatte vaik!



Ja ihan leikin omil leluillani, niinko koirien kuuluuki!  Kattokaa vaik!


Mut sitte! Mulle iski joku pääsiäisjuttu! Mä eppäilen, et se oli se noidan syy ja niis sen hienois kukkasis oli jotain kummaa siitepölyä?! Kattokaa vaik!


Enste mä haistoin niit. Ja sitte mun teki aivan miälettömäst mieli haukata niitä! Ja sitte mä en enää voinukkaan itelleni mitään! Kattokaa vaik!





Lopult mä sain napattuu sen risun, mut jäljelle jäi vaan iha mälyytön kutina! Kattokaa vaik!


Et sellas mulle. Ja se noita oli iha tosi juttu. Kattokaa vaik!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristit juuri päivääni kommentoimalla :)